sommarospeedway

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nellie och Rebecka - 20 oktober 2012 13:51

                                                  
                   Hej hej!!


Jag och Nellie kom precis hem ifrån hajken. Vi är jätte trötta efter att ha sovit på jätte hårda liggunder lag under ca halva natten(, vi var vakna första halvan och kollade på film). Och två av 16åringarna hade sinn madrass på halva mitt ligg underlag, så jag sov typ tre timmar på golvet. 




                                                  
                            //Becka  

Av Nellie och Rebecka - 19 oktober 2012 16:55

                                                  
               Hej hej igen!!


Som ni anntagligen inte märkt än så går både jag och Nellie i scouterna. Och idag är det hajk (hajk=ett en natts långt läger på scout språk)! Vilket innebär att vi ska va ensamna i ett hus full med folk mellan 15 och 18 år, Nellie och jag är de ända som är under 14 och över 10 i hela kåren.


Senaste gången jag och Nellie förökte laga mat på scouterna slutade med att vi fick en bränd pizza med bränt papper som smakade brändt, så vi får se hur det går denna gång.




                                                  
                          //Becka  

Av Nellie och Rebecka - 19 oktober 2012 16:42

                                                  

                       Hej hej!


Som ni kanske märkt så skriver jag och Nellie inte så mycket nu. Så ni som har instagram kan följa oss där:


Nelliethebelieber och becka__00         





                                                  

                 //Becka och Nellie   

Presentation


SommaroSpeedway

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer inlägg som inte handlar om speedway?
 Ja
 Nej
 Det spelar ingen roll
 Några stycken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

döskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards