sommarospeedway

Alla inlägg under maj 2012

Av Nellie och Rebecka - 31 maj 2012 14:55

                                                  


                            Hej

                                           Nu tänkte vi ha en tävling vinnaren blir länkad.

                            Tävlingen går ut på att lista ut vilka personer bildrena föresteler.  

Det ända du behöver göra för att tävla är att lämna  en komentar med bildernas nummer och namnen du tror är rätt.


Bild nr1

  

 


Bild Nr 2


Bild Nr 3

   


Bild Nr 4

 


                               Sista datumet att skicka ett svar är 30/6 2012

                                               Hälsningar Nellie och Becka  



Av Nellie och Rebecka - 29 maj 2012 18:14

Hej nu sitter jag och Becka på speedwayen.jag lovar att vi tar mycket bilder :)Heja heja piraterna:)

Av Nellie och Rebecka - 28 maj 2012 20:56

                                Hej på er förlåt att jag (vi) inte har skrivit nått idag vi har inte hunnit med men fick lite tid nu.

Imorgon är det Speedway som vi kommer ta mycket bilder och videos så kolla imorgon vi kommer såklart blogga därifrån:) Idag har vi haft kör och varit i skolan.Sista gången på kören i år så synd :( bara vänta tills nästa år :).





Kram Nellie 




   

Av Nellie och Rebecka - 27 maj 2012 11:05

                                                  
                            Hej!

Som Nellie skrev för ca en halv timme sedan så vann vi ESC finalen igår. Själv har jag inte riktigt fattat det än, men det kommer sen anntar jag. Loreen gjorde allt bra och är som sagt en värdig vinnare.

Lite synd var det ju försåss om våra grann länder, som nästan inte fick några poäng alls, medans vi fick poäng av alla länder utom Italien.


I speedwayen slutade det med att Fredrik Lindgren vann, Gregg Hancock kom tvåa, Chris Holder kom trea och det svenska wildcardet Thomas H Jonasson kom fyra. Ett bra gp för svenskar och pirater helt enkelt.

     

Svensk seger!!!


En blid jag tagit själv på Motala arena


                                                  
                                   /Becka  



Av Nellie och Rebecka - 27 maj 2012 10:47

Godmorgon på er   Vi vann igår i Eurovision Loreen är jätte duktig på att sjunga.Jag tyckte att Loreen var en bra vinnare.Han från Norge var en Saade kopia men han kom sist han hade hånat Loreen men han kom sist :)


Ikväll ska jag hem igen jag har ju varit hos min mamma i Lindesberg det har varit kul.Jag har badat med en kompis :) varje dag det har varit varmt   


Grattis Loreen :) än på min mammas jobb är tsm med hennes syster :)


Hejdå :)    

Av Nellie och Rebecka - 26 maj 2012 09:47

                                                  
                   Godmorgon!

Jag anntar att alla vet att det är eruovision song contest final idag. Men hur många vet att det även är speedway gp i Göteborg? det sorgliga är att sändningarna krockar lite med varandra, speedwayen sänds 19.00 till 22.00 på tv 10, menans ESC finalen sänds 21.00 till 00.15 på svt1. Jag kommer i alla fall se speedwayen fram till 20.55 sen byter jag till svt1 och ser hela ESC filalen.


Heja Loreen och alla svenska eller pirat förare


        


                                                  
                                   /Becka  

Av Nellie och Rebecka - 25 maj 2012 06:15

                     Godmorgon på er idag är det fredag Wiho  jag håller på att äta frukost :) Nästa vecka blir det Speedway vi måste vinna :)


Kram Nellie   

Av Nellie och Rebecka - 24 maj 2012 19:58

                                                  
  Hej :)


vem gillar ni mest Kissie Eller Foki?

Kommentera vem ni gillar så får vi väll se vem som är Favoriten. 


Ljummen kväll så nice att sommaren börjar komma har nu några planer för i år då? ska ni någonstans 


Jag och Becka ska Chilla i sommar och sen tror jag att jag (Nellie) ska till Turkiet igen.Så Himmla kul där nere och varmt 


Sista dagen i skolan imorgon så himmla Chill  men ha en bra kväll så hörs vi Hejdå  


Kram Nellie  


Piraterna Gäller  


       

Presentation


SommaroSpeedway

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer inlägg som inte handlar om speedway?
 Ja
 Nej
 Det spelar ingen roll
 Några stycken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

döskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards