sommarospeedway

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nellie och Rebecka - 18 augusti 2012 21:46

Hej på er :) jag har inte varit så aktiv på bloggen det är nästan bara varit Becka men nu ska jag vara inne varje dag och skriva    Wihoo . På måndag börjar skolan hoppas alla kommer ha det bra första dagen jag och Becka börjar 6.an (läskigt) Haha nej men det kommer nog gå bra. Idag bakade jag sockerkaka och kladdkaka det blev super gott <3


I Tisdag gjorde jag och Becka en kändis ledsen :( och vi sov i tält :) Vi gapskratta hela natten och tyckte synd pm kändisen här kommer en bild på den kändisen   Anton Rosen   Hejdå så hörs vi / Nellie  

Av Nellie och Rebecka - 1 augusti 2012 18:00

                                                  
                             Hej!

Igår var det ju borta match i Norrköping och man vill ju göra mer än att åka bil, gå på speedway och åka bil igen. Så jag passade på att gå på Tropicarium. Jag tog en hel del bilder så detta blir en bild special:



En söt liten apa

 



Fyra små pilgift grodor

 



En kameljont

 



Läskig?




En nyfiken surikat

   




En ``liten´´ krokodil

 



En orm

 



Sköldpaddor

 



Tre huvuden?    Nej då

 



En haj

 



En clown fisk

 



Tre påfågel abborar

 




Man måste ju vakta, eller sova...

 



Denna klappade jag

 



Ett gäng pirayor

 



En surikat till

 




En ödla

 



Jag kom så nära att jag inte behövde använda zoomen

 



Denna fågel flög nästan in i mitt huvud



Visst är den söt?

   




Sist men inte minst: Två av min favorit sorts fåglel: blå ara

   





                                                  
    Det var några av bilderna jag tog.




                                                  
                     /Becka  

Av Nellie och Rebecka - 1 augusti 2012 13:05

                                                  
                               Hej!

                                Igår var det borta match mot Vargarna i Norrköping. Så här är resultaten:


Lag uppstälningarna var:


Piraterna: 1. (Knoll) Janowski 2. Pi (Lill Tott) Pawliki 3. Hancock 4. Sundstöm 5. Pr (Tott) Pawliki 6. Zengota 7. Rosen

Vargarna: 1. Karlsson 2. B Pedersen 3. N Pedersen 4. Nilsson 5. Nocholls 6. Kildemand 7. Hertzberg


Matchen: Matchen inläddes med en tre trea. Heatet efter tog vargarna ledningen med två poäng.  Ledningen var inte lång varig och i heat 4 tog piraterna ledningen, även de med två poäng. Inte häller då var ledningen lång varig och höll till heat 6 då vargarna tog leningen med ett poäng. Lednigen höll till heat 9 då piraterna tog ledningen igen med tre poäng. Denna gång lykades vi hålla ledningen och vinna matchen.


De tre som tog mest poäng var: Greg Hncock 12+1, Przemyslaw Pawliki och Nikki Pedersen båda på 9+1.



                    Matchen slutade 51-38 till piraterna


                       VS      



                                                  
               

                                                  
                          /Becka  

Presentation


SommaroSpeedway

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer inlägg som inte handlar om speedway?
 Ja
 Nej
 Det spelar ingen roll
 Några stycken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

döskalle

Pink Skull Crossbones

Ovido - Quiz & Flashcards